top of page
Case: Milieu Centraal

Klant

Milieu Centraal

Jaar

2023

Doel

Creëren van media-aandacht rondom nieuwe campagne van Milieu Centraal

Case: Milieu Centraal

Om Nederlanders te motiveren zelf hun dak of vloer te isoleren start het onafhankelijke kenniscentrum Milieu Centraal vrijdag 1 september 2023 de landelijke campagne ‘Steek ook wat energie in je huis’, waarin Martien en Maxime Meiland de hoofdrol spelen.

De campagne werd afgetrapt door Martien Meiland, die voor en tijdens een show op de Amsterdam Fashion Week een extravagante sjaal van isolatiemateriaal draagt: de isolatiematerisjaal. Martien en Maxime Meiland zijn bekend van hun reality-serie, waarin ze een kasteel kopen en zelf verbouwen tot B&B. Ze missen ervaring en zijn daar niet zo bedreven in en dat charmante aspect wil Milieu Centraal gebruiken voor de campagne. ,,Want als wij het kunnen, kan iedereen het”, zeggen de twee in de campagnevideo’s.

bottom of page